VOP
Všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „VOP“)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ A DEFINICE
1.1 Následující VOP blíže specifikují práva a povinnosti smluvních stran, které jim vyplývají z jejich příslušných smluvních vztahů.
1.2 Osoba odlišná od osoby předkládající VOP při uzavírání příslušných smluvních vztahů souhlasí se zněním a úpravou VOP a Zásadami zpracování osobních údajů, což potvrzuje zatržením políčka „Souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Zásadami zpracování osobních údajů“.
1.3 Pro účely smluvních vztahů mezi smluvními stranami (tedy konkrétních smluv, jejichž nedílnou součástí jsou i tyto VOP aZásady zpracování osobních údajů), následující slova a výrazy s velkým počátečním písmenem mají následující význam:
„Kupující“
znamená osobu odesílající objednávku, přičemž ta může být Spotřebitelem, nebo Podnikatelem;
„Podnikatel“
znamená osobu, která samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za Podnikatele je považován mj. pro účely ochrany Spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet Podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená ve VOP pro Podnikatele;
„Prodávající“
znamená společnost NDPS s.r.o., IČO: 225 46 375, se sídlem Karlova 681, 440 01 Louny, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 53486/KSUL u Krajského soudu v Ústí nad Labem, přičemž Prodávající není plátcem DPH;
„Spotřebitel“
znamená fyzickou osobu, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná;
„Služba“
znamená předmět kupní smlouvy. Dle kontextu vyjadřuje Službajednotné i množné číslo.
2. SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
2.1. Prodávající upozorňuje Kupujícího, že pokud není výslovně uvedeno jinak, tak Kupující společně s poskytnutím Službynenabývá i práva na užívání ochranných známek, obchodních názvu, firmy či jiná obdobná práva, a to i kdyby v souvislosti se Službou byly tyto značky uvedeny.
2.2. Prodávající dále Kupujícímu sděluje, že:
(a) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy);
(b) Poskytnutí Služby zpravidla nevyžaduje dopravu. V opačném případě Prodávající požaduje úhradu celé kupní ceny a nákladů na dopravu před poskytnutím Služby;
(c) Prodávající uzavírá smlouvy, jejímž předmětem je opakované plnění na dobu neurčitou skrze obnovující se předplatné. Kupující může kdykoli zrušit obnovu předplatného pro další období skrze webové rozhraní www.ndps.cz. Zrušením obnovy předplatného pro další období dojde k ukončení závazku uplynutím stávajícího období;
(d) ceny Služeb jsou na webovém rozhraní www.ndps.cz uváděny včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Náklady na dopravu se v závislosti na zvolené metodě zobrazují před odesláním objednávky;
(e) provozní doba webového rozhraní www.ndps.cz je zpravidlanepřetržitá, vyjma výpadků informačního systému, nutných servisů apod.;
(f) Kupující – Spotřebitel bere na vědomí, že při objednání Služby musí zaškrtnout políčko, které zní, že „Spotřebitel výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. a), nebo l) zákona č. 89/2012 Sb., v účinném znění“;
(g) Kupující – Spotřebitel je srozuměn s tím, že nemá právo od smlouvy odstoupit, jelikož u Služby je dána výjimka dle § 1837 písm. a) nebo l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) a Spotřebitel souhlasil se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
(h) kontaktní e-mailovou adresou je podpora@ndps.cz;
(i) kontaktním telefonním číslem v obvyklou pracovní dobu je +420 734 363 188;
(j) adresou sídla je Karlova 681, 440 01 Louny;
(k) smlouva (potvrzení o objednávce) zůstává uložena v systému Prodávajícího, přičemž Kupujícímu bude poskytnuta na základě žádosti na e-mail podpora@ndps.cz.;
(l) smlouvu je možno uzavřít pouze v českém jazyce;
(m) Prodávající dobrovolně nedodržuje žádné kodexy chování, ani pro něj nejsou závazné.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.
3.1. Kupující odesláním objednávky prostřednictvím webového rozhraní na stránkách www.ndps.cz závazně objednává Službu.
3.2. Kupující bere na vědomí, že před učiněním objednávky, a tedy i pro uzavření smlouvy je nutno se registrovat a vytvořit si uživatelský účet, který slouží k objednávání a uzavírání smlouvy. Prodávající k ověření při registraci využívá systému Bankovní identity (Bank iD) případně jiného obdobného ověřovacího mechanismu. Prodávající neovlivňuje samotný proces ověření a přebírá ověření tak, jak jej subjekt poskytující dané ověření obvykle nabízí. Při procesu ověření se zpravidla uplatní pravidla poskytujícího subjektu, o kterých je Kupující informován při procesu ověření.
3.3. Prodávající si vyhrazuje právo (ne)schválit registraci Kupujícího, a to zejména s přihlédnutím k údajům, které jsou při registraci uvedeny Kupujícím. Na registraci není právní nárok.
3.4. Potvrzením registrace vzniká Kupujícímu uživatelský účet. Kupující má k uživatelskému účtu přístup skrze uživatelské jméno a heslo, které je možno resetovat.
3.5. Kupující odpovídá za pravdivost a aktuálnost poskytnutých údajů.Případné změny pak oznámí bez zbytečného odkladu.
3.6. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu Kupujícímu na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v objednávce odeslat potvrzení objednávky, jehož součástí bude alespoň kupní cena, specifikace Služby, způsob úhrady kupní ceny, možnost odstoupení, případné další důležité upřesňující informace, a k němuž budou připojeny VOP a Zásady zpracování osobních údajů.
3.7. Kupující se zavazuje celou kupní cenu a případné související náklady na dopravu uhradit pouze způsobem zvoleným při objednávání skrze webové rozhraní na stránkách www.ndps.cz, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od odeslání potvrzení o objednávce ze strany Prodávajícího, jinak má Prodávající právo od smlouvy odstoupit, což zpravidla učiní prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu uvedenou Kupujícím v objednávce.
3.8. Kupující může kdykoli zrušit obnovu předplatného pro další období skrze webové rozhraní www.ndps.cz. Zrušením obnovy předplatného pro další období dojde k ukončení závazku uplynutím stávajícího období.
3.9. Prodávající je oprávněn cenu jednostranně upravit. O změně informuje nejméně 30 dní před účinností. Spotřebitel může do dne účinnosti změny vypovědět předplatné bez sankce
4. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
4.
4.1. Prodávající si vyhrazuje právo poskytnout Službu až po úplném uhrazení kupní ceny.
4.2. Službou je například myšleno zveřejnění v seznamu skrze webové rozhraní na stránkách www.ndps.cz/přihlašování se na kurzy/objednávání supervize/tzn. topování lepší pozice v seznamu/umístění loga/publikace článků aj. Výše uvedený výčet je příkladný, konkrétní specifikace je u každé Služby uvedena před jejím objednáním.
4.3. Kupující nemá nárok domáhat se individuální úpravy nabízené Služby. Tím není dotčena možnost stran se na takové úpravě či rozšíření individuálně dohodnout.
4.4. Prodávající poskytne Službu Kupujícímu zpravidla do tří pracovních dnů od úplného uhrazení kupní ceny.
4.5. Prodávající výslovně upozorňuje Kupujícího, že jelikož je Služba poskytována skrze webové rozhraní na stránkách www.ndps.cza jelikož každá IT struktura vyžaduje pravidelnou údržbu software i hardwaru, pak Prodávají negarantuje Kupujícímu, že bude Služba poskytována v režimu 24/7, tedy nonstop, ale s přihlédnutím k obvyklým výpadkům dostupnosti. Kupující v takovém případě nemá nárok na slevu z kupní ceny.
4.6. Prodávající negarantuje Kupujícímu, že je webové rozhraní na stránkách www.ndps.cz dostupné z kteréhokoli zařízení či z kteréhokoli regionu. Svou povahou jsou Služby určeny pro osoby žijící či podnikající v České republice, přičemž Prodávající činí vše, co lze po něm rozumně požadovat, aby bylo webové rozhraní na stránkách www.ndps.cz dostupné širokému počtu uživatelů v České republice.
4.7. Prodávající nemůže ověřovat správnost a pravdivost údajů Kupujícího, přičemž dle povahy Služby může tyto údaje zveřejňovat na webovém rozhraní na stránkách www.ndps.cz. V případě, kdy se ukáže, že Kupující využil takovouto Službu ke zveřejnění nesprávných, nepravdivých či zavádějících údajů, pak je Prodávající oprávněn poskytování Služby jednostranně ukončit. Totéž platí, pokud Kupující využije takovouto Službu ke zveřejnění dat, která porušují práva třetích osob či která jsou v rozporu s obecně závaznými právními předpisy (zejm. jsou trestné, podněcují k trestnému činu apod.).
4.8. Vůči Kupujícímu-Podnikateli se ujednává limitace náhrady škody do výše kupní ceny za poslední zúčtovací období.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
5.
5.1. Odstoupením se smluvní vztah ruší od počátku s tím, že si Kupující a Prodávající vrátí poskytnutá plnění.
5.2. Kupující bere v potaz, že samotná povaha Služby neumožňuje vrácení poskytnutého plnění, pročež dojde k vypořádání bezdůvodného obohacení.
5.3. Kupující – Spotřebitel je srozuměn s tím, že nemá právo od smlouvy odstoupit, jelikož u Služby je dána výjimka dle § 1837 písm. a) nebo l) OZ a Spotřebitel souhlasil se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
5.4. Pro vyloučení pochybností není sjednána jiná možnost odstoupení od smlouvy pro jakéhokoli Kupujícího.
5.5. Prodávající může od smlouvy odstoupit, pokud dojde k porušení jakéhokoli ustanovení VOP ze strany Kupujícího, a to bez nároku Kupujícího na úhradu náhrady škody nebo kompenzaci nemajetkové újmy.
5.6. V ostatním se pro úpravu odstoupení od smlouvy dále použijí ustanovení OZ, která nejsou rozporná s předchozími odstavci.
6. REKLAMAČNÍ ŘÁD A MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
6.
6.1. Práva a povinnosti z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními OZ.
6.2. Kupující má právo uplatnit své právo z vadného plnění (dále jen „Reklamace“) e-mailem na adrese podpora@ndps.cz. nebo písemně dopisem doručeným na adresu sídla Prodávajícího, a to do 24 měsíců od poskytnutí Služby. Pro Kupujícího, který je Podnikatelem, může být lhůta upravena odlišně.
6.3. Prodávající uplatněnou Reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu zpravidla do 14 dnů, ve složitých případech do 30 dnů, pokud se se spotřebitelem nedohodnou jinak.
6.4. O průběhu a závěru Reklamace Prodávající Kupujícího vyrozumí, zpravidla na e-mailovou adresu, kterou Kupující při reklamaci uvede.
6.5. Kupující, který je Spotřebitelem a naplňuje tak znaky spotřebitele dle § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZoOS“), má podle § 20d a násl. ZoOSprávo na mimosoudní řešení sporu týkajícího se smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (tedy orgánem, který takový spor je oprávněn řešit) je ve smyslu § 20e písm. d) ZoOS Česká obchodní inspekce. Internetová adresa České obchodní inspekce je http://www.coi.cz/.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.
7.1. Pokud jakákoli část jakéhokoli ustanovení VOP bude shledána nebo se stane neplatnou, zdánlivou nebo nevynutitelnou v jakémkoli ohledu, takováto část bude neúčinná pouze v rozsahu takovéto neplatnosti, zdánlivosti nebo nevynutitelnosti, bez jakéhokoli vlivu na zbývající části takového ustanovení nebo zbývajících ustanovení.
7.2. Právní vztahy založené nebo související s VOP se řídí právním řádem České republiky. Strany sjednaly, že se nepoužijí ta ustanovení OZ, která jsou v rozporu s ujednáními VOP.
7.3. Prodávající je oprávněn jednostranně měnit VOP, přičemž nové znění VOP nabývá účinnosti dnem uveřejnění.
V Praze dne 17. 12. 2025
Všeobecné obchodní podmínky-